вторник, 12 април 2011 г.

Започнати....

От известно време започвам няколко неща наведнъж,не мога да се стърпя първо да завърша едно и тогава да се захвана с ново...Реших да ви покажа какви ги върша....
Първо ягодовото часовниче-любов от пръв поглед,малко съм шила по него,но се надявам скоро да ви го покажа готов.
Следват две възглавнички,които са изплетени,но трябва да им ушия калъфки.




И най-прясно започнатото:
Вчера не се стърпях и отидох да си купя прежда,ще правя покривка на малки квадратчета за спалнята.Процеса ще е доста дълъг...

След дълго чудене и мислене,реших моделчето да е това.Сега се чудя това ли да са цветовете или да направя квадратчета и с тези комбинации(на долните снимки),да не стане само много шарено.Да не забравя-синята прежда е много красиво лилаво,но на снимката е променен цвета.

4 коментара:

  1. Руси, браво! В един отбор сме и аз така с много започнати и нищо завършено, но ще успеем някой ден! Много красиво ти се получава часовника, цветовете ми харесаха. Възглавничките са много интересни с тези тъмни цветове, а за завивката за спалня, аз страшно харесах третата комбинация със зелено, зеленото е много специфично и страшно се комбинира с розовкото и бялото също. Успешно завършване на всичко...

    ОтговорИзтриване
  2. Наде,благодаря ти много!Възглавничките са доста тъмни цветове,но имам един диван в бежово и за него ги направих.А за цветовете на покривката още се чудя,всички ми харесват! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. Руси, аз също не мога да преценя кой вариант е най-добър. Всичките са много хубави.
    А ягодовия часовник ме "грабна" веднага. Много хубаво се получава!

    ОтговорИзтриване